Preșcolari program 8-12

​”Investiția în cunoaștere are cea mai avantajoasă dobândă.” 

                                                                                                                                                                                                                        Benjamin Franklin

Ateliere pentru preșcolari

Vârsta 2 ani 6 luni – 6 ani

Condiții de admitere: nu folosesc scutece sau urmează să renunțe în scurt timp; au un limbaj minim dezvoltat, iar părinții au luat decizia fermă de a face integrarea copilului în mediul educațional.

Program zilnic: 8.00 – 12.00. Sosirea copiilor este permisă până la ora 8.45. Activitățile încep la ora 9.00.

Cost: 450 lei (taxă de rezervare anuală)
1000 lei (taxă lunară)
60 lei (taxă/zi) Au prioritate copiii care frecventează centrul cu regularitate.
Grupe: 8 copii/profesor
Număr maxim de locuri disponibile în perioada 2018-2019: 24

Ce include taxa:

Program educațional în limba engleză în perioada 1 septembrie 2018 – 30 iunie 2019.
Ateliere variate și materiale didactice specifice.

Ce NU include taxa:

Mese – micul dejun și gustarea de fructe vor fi aduse de acasă de fiecare copil in propriul meal box.
Excursii și intrări la muzee, bilete acces, opționale și materialele didactice aferente precum orele de pian, programul MindLab, Reading Clubs – toate organizate zilnic după orele 16.00.
Transport zilnic sau program de odihnă – acestea nu fac parte din oferta de studii.
Evaluări și feedback 1:1.

Reduceri

5% la taxa de studii începând cu al doilea copil înscris, exclusiv în cazul fraților.Reducerea se aplică taxei având contravaloare mai mică.

Pentru a vă programa o vizită ne puteți contacta la 0721.541.112 / 0757.509.342 sau contact@yuppykoti.ro.


Orar zilnic:​

Sosire și mic dejun: 8-8.45
DAY START (atelier comun de învățare): 9-9.30
ACTIVITY 1 (atelier de învățare pe vârste/abilități): 9.30-10.30
SNACK (gustare de fructe & legume): 10.30-11
ACTIVITY 2 (atelier de învățare pe vârste/abilități): 11-12
Plecare: 12


Ce & cum învață copiii la Yuppy Koti?

​Copiii sunt coordonați de 3 profesori, neexistând un singur profesor destinat unei grupe. Copiii sunt ghidați și evaluați de toți profesorii (pentru o evaluare obiectivă), dezvoltându-și capacitatea de adaptare la stiluri de lucru diferite. Grupa de 24 de copii este mixtă ca vârstă, lucrându-se atât mixt, cât și separat, în funcție de vârstă, ateliere și abilități.

Noțiunile experimentate de copii se află sub umbrela unui curriculum cros-cultural. Ariile de mai jos nu sunt tratate ca discipline distincte, ci se integrează în tema anuală – Exploring the world (Explorarea lumii). În fiecare lună, copiii călătoresc virtual în altă țară și chiar pe continente diferite, descoperind lumea prin filtre variate de limbaj, gândire matematică, științe, arte și sport.


LIMBAJ
Storytelling (atelier de povești)
Phonics (atelier de sunete & litere)

GÂNDIRE MATEMATICĂ
Applied maths and logical games (atelier de matematică aplicată și jocuri logice)

ȘTIINȚE
Science (atelier de experimente științifice)
Cooking (atelier de gastronomie)

ARTE
Music and movement (atelier de muzică și mișcare)
Arts & crafts (atelier de arte și meșteșuguri)
Creative recycling (reciclare creativă integrată)

SPORT
Sports (atelier de sport)
Outdoor learning (atelier de învățare în aer liber)

STUDII SOCIALE INTEGRATE
Citizenship (cetățenie)
Geography (geografie)
Financial Literacy (educație financiară)


LIMBAJ

Dezvoltarea limbajului (memorizare, povestire după imagini, joc de rol, dramatizare)
Antrenament prealfabetar (familiarizarea cu sunetele și literele limbilor română și engleză – program Jolly Phonics)
Dezvoltarea creativității, empatiei, capacității de concentrare și încrederii în sine.
Recomandarea specialistului: Copilul are nevoie zilnic de min. 15-20 min de lectură cu familia.

GÂNDIRE MATEMATICĂ

Dezvoltarea gândirii matematice (înțelegerea conceptelor numerice, a relațiilor între mulțimi, jocuri logice)
Recomandarea specialistului: Familia poate integra prin min. 1 joc/zi concepte matematice (câte pahare sunt pe masă, câte vezi mai multe: mașini roșii sau verzi, etc.)

ȘTIINȚE

Cunoașterea lumii vii (descrierea și conectarea informațiilor despre plante, animale, fenomene ale naturii, legi ale fizicii și reacții chimice simple )
Dezvoltarea abilităților de viață, atenției și memoriei, capacității de a evalua riscuri și de a rezolva probleme.
Recomandarea specialistului: Familia poate dezvolta copilului obișnuința de a observa zilnic lumea din jur (ce se întâmplă dacă punem șervețelul peste apa de pe masă, de unde a apărut noroiul, etc.).

ARTE

Dezvoltarea motricității grosiere și a exprimării prin mișcare și dans. Coordonarea și motricitatea fină – desen, pictură, modelaj, colaj.
Recomandarea specialistului: Membrii familiei pot integra diferite stiluri muzicale în activitățile de rutină (drumul până acasă, pregătirea micului dejun), se vor mișca pe ritmurile muzicii și vor cânta, bucurându-se de aceste momente. Acasă copilul dispune de creioane colorate, foarfecă, lipici, hârtie colorată, acuarele, plastelină și le folosește în activități pe care le întreprinde alături de părinți și frați.

SPORT

Dezvoltarea motricității grosiere prin gimnastică și jocuri de echipă, folosirea zilnică a spațiului de joacă și a trotinetelor.
Recomandarea specialistului: Familia imprimă încă din primii ani ai copilului stilul de viață pe care îl va adopta acesta mai târziu. Activități zilnice precum: mersul cu bicicleta, jocurile cu mingea, plimbările în natură indiferent de vreme, alergatul, sporturile de sezon, toate vor contribui la o sănătate sporită a plămânilor și a inimii, dar și o poftă incredibilă de explorare și o minte pregătită pentru învățare.

STUDII SOCIALE INTEGRATE

Dezvoltatea abilităților sociale: capacitatea de observare, jocuri pentru autocontrol și gestionare a conflictelor, dezvoltarea toleranței la frustrare, autonomie, organizare.
Recomandarea specialistului: Abilitățile sociale se inițiază în familie și se consolidează în grupul de copii.
Familia poate stabili reguli de conduită clare precum: să salute, să aștepte fără să întrerupă o conversație, să realizeze contact vizual cu interlocutorul, să respecte proprietatea celuilalt, să ierte, să empatizeze cu tristețea celorlalți, să fie prietenos și blând, să respecte regulile.


Cum învață copiii la Yuppy Koti?

ÎNVĂȚARE PRIN JOC

Copiii învață cel mai bine prin joc. Profesorii se asigură că există un echilibru între joacă structurată și nestructurată (liberă), urmând o structură curriculară și atingându-și obiectivele, având libertatea de a-și alege metodele de predare. Jocul are locul lui și este bine păzit de pericole precum statul prea mult pe scaun, ascultat pasiv fără adresare de întrebări sau explorarea acelorași medii de învățare.

ÎNVĂȚAREA ÎN AER LIBER

Cu alte cuvinte este permisă explorarea și mai ales murdărirea. Cele mai bune haine ale copilului vor fi folosite la petreceri și nu în mediul educațional zilnic. Copilul are zilnic în dotare: haine de schimb, echipament de ploaie (salopeta, jachetă, cizme de cauciuc și mănuși impermeabile) și, anotimpul rece, echipament de zăpadă. Copiii iau parte la toate atelierele indoor și outdoor, indiferent de vreme. Timpul petrecut afară nu se negociază!

GRUPĂ MIXTĂ DE VÂRSTĂ

Copiii mai mici vor învăța preluând modelul copiilor mai mari în activitățile de zi cu zi. Pe de altă parte, copiii mai mari vor învăța să fie mai grijulii și mai empatici față de nevoile celor mai mici. Poate cel mai important, copiii mai mari vor fi mentori, asumându-și rolul de lideri prin propriul exemplu. Astfel, copiii se vor pregăti pentru viața reală, context în care învățăm și colaborăm cu persoane de toate vârstele.

INTELIGENȚA EMOȚIONALĂ

Copiii au nevoie de un mediu sigur, în care să-și exprime sentimentele și în care să învețe să le înțeleagă. Toate sentimentele sunt acceptate și discutate.

COLABORĂM

Copiii, părinții și profesorii Yuppy Koti sunt o echipă. Compararea între ei a copiilor, profesorilor sau părinților este irelevantă și acționează în detrimentul educației. Fiecare dintre noi este unic și putem fi mai buni doar decât noi înșine!


Comunicarea cu părinții/familia

Structura anului academic este disponibilă sub forma unui calendar. Părinții primesc feedback constant, o evaluare inițială (completată de familie și de profesori) și două evaluări pe an (câte una pe semestru). Fotografii și informații vor fi postate periodic pe canalele social media aferente Yuppy Koti. Comunicarea cu părinții are rolul de a oferi informații punctuale și de a sprijini dezvoltarea copiilor în armonie în cele două medii: cel educațional și cel familial.

Părinții și bunicii au șansa de a ține ei înșiși ateliere de învățare pentru copii. În funcție de zilele disponibile în calendar putem găzdui ateliere de tot felul, în funcție de profesia sau pasiunile adulților: de la sport, la gastronomie, cercetășie, explorare a mărilor și oceanelor sau anatomie. Avantaje: părinții încep să fie percepuți și în alt context decât cel familial, contribuind la unitatea comunității Yuppy Koti.